måndag 13 augusti 2012




Tjingeling nya veckan!

Tack allra ödmjukast för alla fina
ord.

Min stil har ju förändrats efter hand.
Det stora skåpet har det blivit en
skänk av.
Fick en ljuvlig fjärilstavla av kära
systern, när hon kom hem från
semestern, och visst var den fin
här över skänken?


 


 Ny vecka, och nya möjligheter, 
visst är det så?


Från soffan sett.


Idag ska vi till veterinären här, med sonens 
lilla hund,som verkar ha ont någonstans, 
 och jag hoppas så att det inte ska vara så farligt.



Ny lampa, inhandlades på Gekås.



Nu får det bli en liten snabbstädrunda, 
nu på morgonen.




Här ser nu hur det såg ut, innan jag tog
bort överskåpet.






Ha en finfin dag.



6 kommentarer:

  1. Såå fint det blev!!!
    Mvh Camilla...

    SvaraRadera
  2. Superfint blev det, luftigt och rent:) Den där fjärilstavlan liknar den som finns på Ikea och som jag varit nära att köpa ett antal gånger:)

    Ha en fin måndag,

    Kram Johanna

    SvaraRadera
  3. Snyggt!
    Kul att ändra om lite ibland.
    Tavlan gillar jag..............

    Ha det fint,
    Anneli

    SvaraRadera
  4. Det blev ju mycket bättre .. Vilken snygg tavla ... En snäll syster du har .. Kul att få presenter .. Kram jeanette

    SvaraRadera
  5. Åh så fint med vitt och svart! Jag är egentligen mer för det pastelliga och vitt och blått, men detta gillar jag väldigt mycket!=) Och vilken fin tavla!

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails