tisdag 28 augusti 2012

Ok, nu har jag också provat.....


En sak som jag inte trodde att jag
skulle gilla.Har ju bloggen, och det räcker
nog kanske.Facebook är jag ingen direkt
gillare av.
Men Instagram!
Det gillade jag.
Att skapa är ju något som ligger
i mina gener, och det här, lite mindre 
formatet tilltalar mej.Att det går snabbt och
smidigt, när det alltid är tidsbrist, är ju
inte att förringa.
Har läst en del inlägg om detta,
och jag kan nog tänka mej att fladdra lite
fram och tillbaka.Vad som känns
bäst för dagen, så att säga.
Ja, vi får väl se, har bara lagt in ett par
bilder, än så länge....(Gronskog1)
Men, så roligt att se så många andras
kreativa och vackra bilder.


 Ha en finfin dag.


2 kommentarer:

  1. Jag har inte fastnat där ännu, men det verkar kul :) Ha en fin dag!

    SvaraRadera
  2. Har inte heller fastnat där ännu. Men en av döttrarna gillar det skarpt.
    Kram Mamma C

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails