fredag 31 augusti 2012

Hallen....




Hej allra bästa bloggvänner.
Så var det denna härliga fredag igen,
och här ska det städas lite och fixas
god mat.
Vad ska ni göra?






Idag blir det lite hallbilder från sonens
lägenhet.
Porslinshunden hade mina föräldrar
hemma, när jag var liten, och nu tyckte sonen
att stora porslinshundar var lite coola, och
 önskade sej en:)

Återkommer med mer bilder därifrån
en annan dag.






Och så måste jag ju bara säga, igen,
vad mycket kul inspiration man kan få på
 Instagram.
 Tänk att det kan hittas på nya saker hela tiden,
att allt inte är påhittat än.....

Ha en happy fredag!

 




5 kommentarer:

  1. jag håller med dig....hur kan man hitta på så mkt nytt hela tiden...får helt enkelt erkänna att jag nog inte är så smart för jag håller mig till det påhittade...hihi...kramis semlan

    SvaraRadera
  2. Bara så fint hemma från din son.Härliga bilder.Önskar dej en mysig fredag.Kramar Rita ♥

    SvaraRadera
  3. Tycker han har en cool och spännande stil, din son!
    Ha en fantastisk dag! Det är ju freeedag!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Gud va snyggt han har.
    Önskar dig en fin helg kram från Maria

    SvaraRadera
  5. Det var verkligen smakfullt hemma hos din son.Jag trodde det var hemma hos Dig.
    Jag skall städa lite för i morgon kommer Mamma C hem till mig(min dotter).Jag vill dammsuga och torka golven eljest slänger hon sig över snabeldraken och vill hjälpa till.
    Nu vill jag att vi skall kunna ptata i lugn och ro,utan någon städning hos mig.
    Jag skall få lite data information med,det är viktigare än att städa.
    ha det så bra önskar gammelgäddan

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails