onsdag 15 augusti 2012









Godmorgon på er.
Sitter här med mitt morgonkaffe,
och trixar lite med pärlor och sånt.

Ett grått armband, vill jag ha till
höstgarderoben(och gärna ett par
grå byxor också:)



 



Spana in mina loppade träskor.
Påminner lite om sjuttitalets 
platåträskor, något jag gillade
mycket.
 Minns ni dom?


 


Jag hade ett par vita, huur snygga
som helst.(och helt livsfarliga att gå i, man
stukade ju fötterna typ hela tiden:)
Som extra pricken över i:t så hade jag
blå och gulrandiga knästrumpor till, och 
jeansen uppvikta, ja det var mode på hög nivå, det:)



Oj, här får jag visst lite hjälp med pärlandet:)

Nu får ni ha en finfin dag.

Kram

2 kommentarer:

  1. Är ju född i början på 80 talet men har sett många bilder på liknande coola träskor med snygga knästrumpor i;) Dina är supersnygga!

    Ha en fin onsdag,

    Kram Johanna

    SvaraRadera
  2. Ja lite nostalgi .. Jag kommer ihåg.. Hade svarta med blommor på .. Vrickade fötterna när jag hoppade tWistKram jenette

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails