söndag 26 augusti 2012

Pics från köket....








Tjingeling på er.

Fortsätter med lite bilder från köket
som jag tog häromdagen.
Gillar mycket mitt blåvita, och , faktiskt ,
så har en tallrik kommit upp på
väggen.Trodde aldrig det, eftersom
jag är uppvuxen på sjuttitalet, och då
hade man myyycket tallrikar på
väggarna:)


 

 



Men man är ju inte sämre än man kan
ändra sej.




Förresten, igår var den årliga loppisen genom
hela stan.
Ett och annat fynd blev det ju, den saken är klar:)











Ha en fin dag.




5 kommentarer:

  1. Okej, när kan jag flytta in?! Underbara hem! Kram!

    SvaraRadera
  2. Vad mysigt du har i köket. Härliga muggar! Kram Pia

    SvaraRadera
  3. Helt underbara bilder du visar. Ja det där med tallrikar på väggen har jag också lite svårt för...men som sagt man kan ändra sig. Och hos dig var det jättefint.
    Ha en go söndag från Maria

    SvaraRadera
  4. Hejsan!

    Härliga bilder!
    Gillar verkligen de blå/vita inslagen

    Ha en fin kväll.
    Kramen Jenny

    SvaraRadera
  5. Snyggt!!!!Vad fin du var på kortet på kondiset.:)Ha en skön vecka.Kraaaaaaaam Ulrika

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails