måndag 6 augusti 2012

Guld och silver önskas.....


Guldkudde som inte har någon plats än,silversprayad dinosaur och min loppade
ljusstake(30:-), som fanns i butik i Danmark och var designad och kostade en bit över
tusen kr.Det kallar jag loppisfynd:)


Hej kära vänner som tittar in här.
Nu är det vardag igen, och, oj
vad fort semesterveckorna går.
Men vi har haft en så härlig semester
med soliga strandiga dagar på Öland,
som är vårt favvoställe, och lite mysigt
stadsliv, med good mat och massa fika
och kaffedrinkar.





Behöver jag säga att jag började min
löpträning, igår igen:)

Idag städar jag lite, röjer i källaren,
och bläddrar i två nya inrednings-
magasin, för jag vill bli 
superinspirerad att ta tag i allt.

Ha en lovely start på veckan.






5 kommentarer:

  1. Vad fina bilder du visar.Härligt att ni hade det mysigt på öland.Ha nu en skön kväll mys och njut.Kramar Rita ♥

    SvaraRadera
  2. Halloj!
    Började också att jobba idag, vardagen har
    hunnit ikapp nu. Vilket fint loppisfynd du gjort
    och till ett bra pris också.
    Ha d gott kram Arja

    SvaraRadera
  3. Så fint det ser ut hos dig!=)

    SvaraRadera
  4. Vackra bilder! Och duktiga du som börjar springa. Heja heja!

    SvaraRadera
  5. Fina fynd du hittat, jag tog en rask promenad i morse med jycken.
    Kram Mamma C

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails