fredag 19 augusti 2011

Snyggkorsstygn.....





Tjingeling på er.
Har jag gjort ett sånt bra
fynd(enligt mej själv i alla fall:)
Har sett lite snygga kuddar
med korsstygn och blommor på i
inredningsmagasin.


Som t.ex den här läckra som
kommer från Oddbirds.



Så,dagen fynd,är den stora
kudden med blommor,den lilla hade
jag redan.




Hittade den på Erikshjälpen,
ibland har man tur.



Håller på med lite omändring
i lekrummet.
Ena tjejen börjar bli lite större
och stora leksaksskåpet har
fått flytta på sej, och istället
har ett skriv och pysselbord
kommit på plats.
Ska nu försöka kombinera
stor och liten där.

Japp,det är vad jag gör just nu.
Ni då?
Kram




12 kommentarer:

  1. Håller oxå på i mitt pysselrum- försöker att organisera, och sortera....sån tid det tar! Läckra kuddar du fyndat! Kram Johanna

    SvaraRadera
  2. Å vilken vacker kudde! Förstå vilket arbete som ligger bakom.
    Ha en fin helg.
    Kram Agnetha

    SvaraRadera
  3. Guuuud,vilka snygga kuddar.Får nog ta mig en loppisrunda snart igen.;)Kram Ulrika

    SvaraRadera
  4. Så snygga kuddar, Erikshjälpen är fin-fint! Jag gör också om på barnens rum, H börjar ju också bli större och hennes kök ska få flytta in på G:s rum. Själv ska hon få en frisör och utklädningshörna... Roligt att få en anledning att greja-om och pyssla lite :-)
    Trevlig helg!

    SvaraRadera
  5. Jättefina kuddar!!..jag har oclså sökt efter sådana men inte hittat någon i den rätta färgen :)

    Ha nu en riktigt skön augustihelg!!

    Kramis Sanne

    SvaraRadera
  6. morgen du liebe
    soooo bezaubernd deine bilder.
    wünsch dir einen wunderschönen sommertag.
    sei lieb gegrüsst daniela

    SvaraRadera
  7. Gomorron
    Det är jättefint med broderade roskuddar, din stora har fina höstfärger. Idag ska jag på loppis och sen städa garaget.
    Ha en mysig lördag
    Kramar
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  8. Hej hej...
    Lite av ett lyckorus att fynda och vad de kuddarna påminner mig om min mormor. Superfina.

    Ha en fin lördag
    L

    SvaraRadera
  9. Jag bara älskar korsstygn!
    Loppis också och det förstår jag att du gör med.
    Kul att du tittade in och vilken fin blogg du har. Jag måste titta runt lite och kika mer..

    Vi ses, må så gott /Tina

    SvaraRadera
  10. Underbara rosenkuddar, har också köpt några sådan på loppis.
    Önskar dig en fin kväll!
    Kram Raina

    SvaraRadera
  11. Så fine puter med broderi... mange av disse er super fine..

    ha en fin uke =)

    klemmer

    SvaraRadera
  12. Snyggt - vilken bra ide, nu snurrar kugghjulen i skallen på mig. Får lägga i ide`lådan.
    Ha en härlig vecka
    Kramar
    Annelie

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails