fredag 12 augusti 2011

In the mood for liiiila......





Tjingeling alla finingar.
Efterlängtad fredag idag,för
många som börjat jobba efter
semestern.
Så också min man,jag jobbar ju
hemma numera,med hem
och familjen,men det blir
ändå lite speciellt med fredagar.






Mitt fiiina liiila överkast har
kommit på plats,och jag gillar
det så mycket.
Det kommer härifrån,som
några redan gissat.





Håller på med lite uppryckning
här hemma.
Behövs verkligen,och man får ju lust
att förändra lite.
Man får ju en massa idéer från
inredningsmagasin och bloggar,
så nu ska vi bara se till att
ha lite tid till det också.


Önskar er den allra bästa helgen,
och värsta fredagsmyset.



7 kommentarer:

  1. Så snyggt överkast och vilka garderobsdörrar du har är de i aluminium? Ha en fin fin helg. Kram Johanna

    SvaraRadera
  2. åh så ser jag äntligen de skitsnygga garderoberna i ert sovrum!
    Ha en toppenhelg vännen!
    Kram Malin

    SvaraRadera
  3. Snyggt! Kul med lite färg emellanåt...
    Önskar dig också den bästaste helgen!
    Kram Agnetha

    SvaraRadera
  4. Överkastet är ju jättefint! Det lyfter verkligen upp med lite färg ibland!

    Har en liknade kista som du har - som just nu står inne på vinden.. har funderat på att lyfta fram den och ha den kanske i sovrummet jag också..

    Kramen Jenny

    SvaraRadera
  5. Nydelige bilder... lilla er vakkert... selv om jeg kanskje syns en lyse lilla er finest....

    Den kista di er bare så rå fin...

    God helg

    Klemmer O=)

    SvaraRadera
  6. Kram och allt det bästa till dig!
    Ha en skön helg!
    Din blogg och ditt hem är så tilltalande!
    Raina

    SvaraRadera
  7. Ja, ibland behöver man se sitt hem med andra ögon. Kul att ändra om lite.
    Ha en skön söndag!
    Kram!

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails