måndag 15 augusti 2011

Inspirationstid.....




Hösten är verkligen en
inspirationstid.
Jag gillar den bohemiska
inredningsstilen.
Så jag lägger den till det vita
som jag gillar,och så lite
industri till det.


Detta hörnet i vårt vardagsrum
har fått lite förändring.
Har varit och loppat lite,
och hittade denna fina lampan.
En ställning för skärm tog jag
bort,och skärmen fattades redan,
sen blev den perfekt,tycker jag.



Hornen hittade jag också,
det har jag letat efter länge.
Mattan är ett fynd från vår egen
källare.





Nu ska här målas element,
inte det bästa av nöjen,men
hoppas det blir fint.
Ha det allra bäst.



7 kommentarer:

  1. Vad fint du har det och vilken fin header! Kram Linda

    SvaraRadera
  2. Man tar det man gillar från olika stilar och så blir det en skön helhet!
    Ha en fin dag! Kram Kicki

    SvaraRadera
  3. Vad fint det var med de olika ramrna/speglarna på skänken... inspireras som vanligt när jag kikar in här.
    Må så gott, kram åsa

    SvaraRadera
  4. Snyggt att blanda stilar!
    Men det är inte alltid det lyckas så bra som du har fått till det.

    Gillar din lampa, så stilren.

    Kram Anneli.

    SvaraRadera
  5. Vad fint! Vi verkar gilla samma inredningsstil, du och jag. Ja, visst längtar man lite till hösten när man kan ha på sig stora färgglada halsdukar och sjunka ner i en skön fåtölj med en kopp te om kvällarna...

    SvaraRadera
  6. Nydelig... og det viktigste er at man liker det man har selv...


    Klemmer O=)))

    SvaraRadera
  7. Så himla fint!!!! Du kan få till det du!
    Gillar din header också, jättefin!
    Kram Agnetha

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails