torsdag 11 februari 2010

Lite försmak av våren.....




Tjingeling på er.
Här har det blivit lite
bloggtorka,så jag får nog göra ett
litet uppehåll.






Kan berätta att handarbetet
i förra inlägget,som korset
var gjort av heter
frivoliteter.
Fanns redan på 1600-talet
då fina damer gjorde spetskragar
och bokmärken(uppgifter från min
goda vän,som gjort detta
till mej).




Lite vårbilder från förra våren,visar
jag idag.
Pausar ett litet tag,till
inspirationen infinner sej igen.

Ha det bäst.

Kram Anette

17 kommentarer:

  1. Vad skoj att höra ett litet livstecken från dej.Skoj.Vad underbara bilder du visar .Älskar vita Pärlisar.Ha det gott vännen.Finns här och väntar till du är tillbaka.ha det gott Varmkram Rita ♥

    SvaraRadera
  2. Hej, Annette!

    Ta gärna en paus men sluta inte blogga. Det verkar vara en hel del bloggare som har inspirationstorka och även taskigt med tid just nu. Men görfärre inlägg istället.

    Vilka vackra pärlhyacinter. Så vårigt.

    Ha en trevlig kommande helg


    Kram Inka

    SvaraRadera
  3. Den här vintern kan däcka en oxe, man tappar mycket energi. Ett tag kände jag mig redigt blogg-uttorkad också, men det går ju över. Hoppas vi "ses" snart igen. Ha det så gott och var rädd om dig.
    Hjärtekram
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  4. Härligt vårigt foto! Ta du din paus, jag väntar på dig här. =0) Ha det gott så länge!
    Kram!

    SvaraRadera
  5. Mmmm torka kan man ha... här går det på stôn just nu.... ( envishet):) vet inte riktigt hur det ska bli.... inge lust mä nåt... men jag kommer att vänta på dig....:) var så säker.... Ha nu en härlig paus.. Kram Annika

    SvaraRadera
  6. Pausa på men kom gärna tillbaka så fort du hittar lite inspiration :O) Ha det gott!

    SvaraRadera
  7. Ja, ibland kan det vara skönt att ta lite semester, det kan bli lite väl intensivt vissa perioder.
    Hoppas att du snart är igång igen.
    //Camilla

    SvaraRadera
  8. Hej!
    Å så fina våriga bilder!!!!
    Önskar dig en mysig helg!
    Kram Agnetha

    SvaraRadera
  9. Jättehärliga vårbilder!! :)

    ha det bra tills vi "ses" igen!!

    Kramis Sanne!

    SvaraRadera
  10. Hejsan
    Oj så vackert med vita pärlhyacinter.
    Dina bilder är jättefina.
    Jo ibland så behöver man en bloggpaus.
    Ha en underbar helg.
    Kram Zara

    SvaraRadera
  11. Tack för din kommentar!
    Fina bilder du visar, kollat runt lite och det var mycket fina bilder, så jag kommer tillbaka till dej var så säker
    Önskar dej en trevlig Alla Hjärtans Dag!
    Kram Kathrine!

    SvaraRadera
  12. Sänder dig tusentals Hjärtekramar dagen till ära!!!
    Ta väl hand om dig...
    Marianne

    SvaraRadera
  13. Tittar bara in och önskar dig en underbar Alla Hjärtans Dag!
    Kram från Stenlycka

    SvaraRadera
  14. Ja ni har haft så mycket på gång, så ibland måste man få ta en liten paus. Men jag tror och hoppas att du snart är tillbaka fylld med ny inspiration! Härligt med pärlhyacinter, det är ett löfte om att våren snart är här!
    Vändagskramar på Alla hjärtans dag!

    Nicole

    SvaraRadera
  15. Hej!
    Hoppas att allt är bra med dig! Här är de dålig fart på inläggen också...de är väl nån form av vintertrötthet...Måtte våren vara på väg snart! Nu är jag trött på snö och kyla!

    Härliga bilder du visar! Tänk när de börjar blomma i rabatterna igen och solen värmer! Mmmm...oh va jag längtar!

    Hur gick de med Lilla A och nappen? Lilla E har suger varken på napp eller tumme, tack och lov! De hade vart en strid om nåt att vänja henne av med detta.

    Må så gott & ha en fortsatt bra vecka!!!
    Kram, Lina

    SvaraRadera
  16. Så vackert o vårigt med vita pärlhyacinter! Hoppas att du snart är tillbaka, jag saknar dig.....Många Kramar Therese

    SvaraRadera
  17. Hej Anette! 25 augusti 2008 bloggade jag om mina halsband... om du vill kika.... Kram Annika

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails