tisdag 5 januari 2010

Projekt avslutat....


Ja,.nu är projekt köksväggar
och tak avslutat.
Det sista och tidskrävande
som maken och sonen hållit på med,
ser ni här,den lilla smytten.
Sonen undrade om jag skulle
förvara guld där,för
den har kostat både tid och pengar.




Men jag ska nog ha det som
årstidsskåp,tror jag.




Idag blir det arbetsdag igen,
och sen lite ledighet till.
Snart blir det dags att vända tillbaka
sovmorgnar och sena kvällar.

Tack för kommentarer hos mej,
blir så glad för era små
meddelanden:)
Ha det bäst

Kram Anette




10 kommentarer:

  1. Årstidsskåp, det blir fint. Det var värt och jobba för och få den fina smytten. Så fint med tegelväggen också. Vi har satt fusktegel på en bänk i köket, det blev jättebra. Härligt och ha ett nyrenoverat kök, ni har så fint.
    Ha det gott
    Kramar
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  2. Käre nån.., vilket underbart litet krypin!!!
    Årstiderna kommer verkligen till sin rätt där inne med den härliga belysningen.
    Det blev JÄTTEFINT Anette!!!!

    Japp, imorgon är det ledighet igen och då skall jag och en vän till Norge och shoppa lite, dom har nämligen brakrea och man kan fynda attans!!!
    Eftersom vi inte bor längre än 7 mil ifrån norska gränsen Halden så är det kul att fara dit ibland.

    Ha en skön tisdag och ta väl hand om dig
    Kram
    Marianne

    SvaraRadera
  3. Hej Anette!

    Vad fin nischen blev och ide´n med årtidsskåp låter suverän. Vi har fått ett litet problem med vår utbyggnad så det kanske blir en liknande nisch hos oss med. Tack för den fina inspiration som du alltid ger.

    Önskar dig en fin vecka!

    Kramar Anna-Lena♥

    SvaraRadera
  4. Smygen är fin!! ja min karl som är timmerman säger också alltid att hål kostar pengar :O)

    SvaraRadera
  5. Vilken bra ide´med ett årstidsskåp! Jättefint.
    Ha det bra. Kram Kicki

    SvaraRadera
  6. Hej, Anette!

    Oj, det blev ju makalöst fint. Helt otroligt. Hur kom du/ni på den idén?
    Måste kännas tillfredsställande nu när det är klart, fast kanske ligger fler projekt runt hörnet som ska utföras.

    Trevlig fortsättning på det nya året.


    Kram Inka

    SvaraRadera
  7. Å vilken fin idé, verkligen guld värd ;).
    Härligt att ni är klara nu, det är ju inget litet projekt ni har bakom er. Jag tror att det tar ett par år innan vi tar tag i köksrenovering hos oss, men då ska det bli nya skåp och vit panel på väggarna, det har jag bestämt redan ;).
    Svar: ljusstaken är svensk, från Lamp Gustaf och inhandlad i vår lilla stad för ett par år sedan. Jag vet inte om den tillverkas ännu?
    Hoppas att du får en fin fortsättning på veckan!
    Kram, Nicole

    SvaraRadera
  8. Vilken rolig ide o vad effektfullt det måste vara att ha sina fina saker där! Rolig kommentar av din pojke...Det kanske blir guld där ändå! Fniss...Verkligen jättesnyggt o annorlunda! Önskar dig en bra dag! Kram Therese

    SvaraRadera
  9. Hej Anette!
    Länge sedan sist!

    Årstidsskåp låter ju som en underbar idé.
    Ser sååå fint ut
    Har suttit här en stund och tittat på alla vackra bilder och inlägg som jag har missat hos dig.

    Ha en god fortsättning på det nya året.

    Kram
    Heléne

    SvaraRadera
  10. Hej!
    Hoppas allt är bra med er! Nu är jag ledig igen, de blir ingen ordning alls på lägg och sovtider nu! Men till helgen är se skärpning! Men oooh, va skönt de är med sovmorgon! Idag vaknade Lilla E 06.00, jag bar in henne till mig och sen somnade vi om. Jag hann att smyga ner och läsa tidningen i lugn och ro innan hon vaknade 08.30!

    Vi har haft en mysig dag hemma, men de krävs aktivitet hela tiden! Hon saknar dagis och kompisarn förstår jag emellan åt!

    Va fint de blir i köket!!! Ja, de gäller att stå på sig när man väl har en bra idé! Kosta vad de kosta vill =) Vår trappa är nu i stort sätt klar, repet som fungerar som ledstång är uppe, och ja de blev nog dyare än vi trodde...men SÅ bra!

    Må så gott & ha en trevlig helg!
    Kram, Lina

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails