fredag 15 januari 2010

Happy Moments.....





Happy Moments,står det
på flingpaketen jag köpte igår.




Nu anser ju inte jag att en måltid
med flingor är ett happy moments,
men idag visat jag lite,
för mej,happy moments.




Promenad på isen med familjen
en sån här underbar dag
när solen skiner
och allt är vackert.




Riktiga Happy Moments.




Ett happy moment av ett annat slag
var det när jag hittade den här lådan
med fack och glaslock,
i butik till billig peng.
Så nu har jag också ett spetsfack:)



Ha den bästa av helger.

Kram Anette

14 kommentarer:

  1. Men du vet ju inte vad dom "spetsat" flingorna med Anette.., du kanske hade kunnat få hur roligt som helst:):)
    Har du prövat dom ännu..?

    Underbara bilder du visar Anette, vintern är minsann tacksam årstid att använda kameran på.
    En solig vinterdag med några minusgrader är oslagbart.., eller nja, en solig sommardag med grus mellan tårna är bannimej inte så illa det heller:)

    Önskar dig en skön helg och ta väl hand om dig.
    Kram kram
    Marianne

    SvaraRadera
  2. Vackra "frostiga" vinterbilder!! ha en skön fredag!

    SvaraRadera
  3. Underbart vackra vinterbilder.Ja visst är det jag.Visst går tiden fort,redan fredag veckans bästa dag.Hoppas man får lite underbara tulpaner idag på tulpanens dag.Kan ju alltid hoppas!!!!!!Ha en mysig dag vännen.Varmkram Rita ♥

    SvaraRadera
  4. Helt otroligt fina bilder du visar idag.
    Tack för ett litet Happy Moment.
    Camilla

    SvaraRadera
  5. Men så fint! Jag skulle också vilja ha ett spetsfack, så vackert och bara titta på. Fin promenad ni gjorde också, solen piggar upp. Idag har vi mulet, men då blir det ju mildare. Jag har hängt upp gardinerna nu, det blev riktigt bra. En liiten happy moment.
    Ha en mysig och bra helg
    Goa kramen
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  6. Härliga bilder på happy moments!
    Ha en mysig fredagkväll! Kram Kicki

    SvaraRadera
  7. Vilka vackrabilder...Jag njuter när jag ser dom! Önskar dig en riktigttrevlig helg! Kram Therese

    SvaraRadera
  8. Hej
    Oj så vackra bilder på frost, jag har också lagt in bilder på frost i kväll.
    Jo nu är det natt, nattuggla som jag är.
    Ditt skåp med spets är så fint. Och bilderna på frosten är supersnygga.
    Speciellt den första.Sköt om dig.
    Kram Zara

    SvaraRadera
  9. Hej vännen!

    Tack för att jag fick dela ditt "happy moment!
    Känner precis så i afton... och dina vackra bilder fick mig att känna ännu mer! Dina bilder från promenaden är så vackra. Jag hoppas att vi får lite sol imorgon så att vi kan gå ut på en lika ljuvlig promenad.

    Ditt spetsfack var jättefint!

    Hoppas att du får en mysig söndag med familjen!

    kramar Anna-Lena♥

    SvaraRadera
  10. Godmorgon!
    Åh vilka ljuvliga bilder!
    Jag håller med dej flingor är aldrig fel!
    Underbart spetsfack!
    Kram Kathrine!

    SvaraRadera
  11. Vilka otroligt vackra, frostiga, frasiga vinterbilder du bjuder på. Ja, du är en riktig hejare med kameran, må jag säga.


    Kram Inka

    SvaraRadera
  12. Hej!
    Hoppas att helgen har varit bra! Vilka underbara bilder du tagit! Här har vi snö kvar, men nu har de börjat att slaska och de knarrar inte så där härligt under skorna längre...

    Va skönt att de går så bra med Lilla A nu, ja man får ta till alla knep man har för att få de att fungera! =)

    Imorn är de dags för Lilla E att få sin andra svin influensa spruta, de blir maken som får uppdraget den här gången. Hon knorrade lite nu i kväll när han berättade, men de ska nog gå bra! Skönt att ha de gjort!

    Må så gott & ha en fortsatt bra vecka!
    Kram, Lina

    SvaraRadera
  13. Oj vilka underbara bilder!!!!
    Kram Agnetha

    SvaraRadera
  14. Ditt spetsfack är underbart vackert. Kram på dig/Ingela.

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails