torsdag 22 december 2011

22;a december....



Hej på er.

Dan före dan före dopparedan...


Min väninna och jag hade bestämt
att vara färdig med allt jobb till
julen i tisdags.
Och det kan jag ju säga att jag inte är:)




Fast jag tror att grejen är att jag
hittar på nya saker hela tiden, så
jag blir aldrig klar.
Nu har jag tagit ett nytt beslut, att
idag gör jag så mycket jag hinner,
sen får det vara bra.
I morgon ska vi njuta.

Idag, bilder från förra advent.
Gillar verkligen dom här
bilderna, tycker dom håller
fortfarande.
Önskar er en jättefin dag.
Tack, alla som kikar in.
Snart tar jag nog lite
bloggledigt.




Kram




5 kommentarer:

  1. Bara så fina och härliga bilder.Ha nu en skön och mysig torsdag.Kram Rita ♥

    SvaraRadera
  2. Jättevackra bilder!
    Ha en riktigt fin dag!
    Kram/Lena

    SvaraRadera
  3. hejsan anette!

    verkligen fina bilder, det är kul att ha bilder kvar från förr. Ibland kan man faktiskt hitta inspiration hos sig själv också, eller hur?

    när blir man egentligen klar?? jag är nog som du - jag fixar och ändrar lite hela tiden..

    Kraemn jenny

    SvaraRadera
  4. ja... problemet är ju att man hela tiden ser vad fint andra har gjort, och så får man ny inspiration och nya idéer! Fast det är ju så roligt att fixa också...!
    Dina bilder är verkligen jättehärliga!
    Kram Åsa

    SvaraRadera
  5. En riktig God Jul till dig.
    Kram mamma C

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails