fredag 7 oktober 2011

Om ni skulle vilja......



21 kommentarer:

  1. Hej!
    Jag tittar in för att jag tycker att dina bilder är så vackra. Du lyckas alltid skapa så stämningsfulla bilder!
    ha en skön fredag! Kram Kicki

    SvaraRadera
  2. Hejsan!
    Varför jag tittar in till dig...??
    Jag gör det för att du ger mig inspiration med dina vackra bilder,ditt vackra hem. Jag beundrar din kreativa sida där du skapar vackert med dina loppisfynd och för att du är en go bloggvän!
    Kram Raina

    SvaraRadera
  3. Hej
    Jag tittar in för att du har en fin blogg med bilder som jag blir inspirerad av!!

    Kram Irene

    SvaraRadera
  4. Hejsan

    Mycket varför jag tittar in till dig är just för dina fina inspirerade bilder som du delar med dig av. Mycket fin blogg.

    Ha en fin dag
    Krammiz
    Sussi

    SvaraRadera
  5. Det är inspirationen och alla nya ideer du ger som gör att jag gärna vill följa din fina blogg! Trevlig helg! Mvh Michaela

    SvaraRadera
  6. Dina vackra bilder inspirerar mej ofta! Trevlig helg, kram åsa

    SvaraRadera
  7. Hejsan!! följer din blogg och har gjort det länge, tycker att den är väldigt inspirerande, du visar mycket vackert!! Kram Åsa

    SvaraRadera
  8. Varför jag besöker dig......jo, du har fina bilder med mycket inspiration, jag gillar ditt sätt att skriva.
    Sedan är det ju så att vissa bloggare trivs man helt enkelt bra med......och då kikar man in med jämna mellanrum.

    Jag funderar också ofta på vilka som besöker mig........kan ha mellan 50 och 100 besökare men kanske bara 5 kommentarer.......varför ska det vara så svårt att skriva en liten hälsning....

    Ha en skön helg,
    Kram Anneli.

    SvaraRadera
  9. din fina blogg och för bloggerskans skull som är så go;) Gillar dina bilder...Trevlig helg önskar jag dig. Kram Johanna

    SvaraRadera
  10. Hejsan!
    Tittar såklart in för inspirationens skull:)

    Trevlig helg!

    Kram Susanne

    SvaraRadera
  11. Jaha! Hmmm...
    -Fina bilder.
    -Gillar din inredning, "blandningen".
    -Får en hel del inspiration härifrån!
    -Har dig självklart på min blogglista.
    Trevlig helg!!

    SvaraRadera
  12. Gillar din blogg för din fina inredning, bilderna är vackra och jag får idéer och inspiration.

    Ha en fin helg! kram Marie

    SvaraRadera
  13. Hallå... Ja kikar in här för inspirationen..bilderna.. ideérna.. ser dina förändringar på min blogglista...kramar sussie

    SvaraRadera
  14. Jag tycker att du är inspirerande,och har många vackra bilder.Ha en skön helg.Kram Ulrika

    SvaraRadera
  15. Fina bilder i trevlig miljö!

    Ha en fortsatt skön helg

    SvaraRadera
  16. Hej! Skriver som de andra har gjort, du ger inspiration!

    mvh Birgittha i Småland

    SvaraRadera
  17. Hej hej, jag brukar titta in lite då och då.
    Du har mycket inspirerande bilder.
    Ha det fint, Annika

    SvaraRadera
  18. Hej!
    Vad jag fastnade för först var de fantastiskt fina tunikor du skapade förr, hoppas på att få se fler av dessa skapelser i framtiden.
    Annars kan jag bara hålla med alla andra här att du är inspirerande, visar vackra bilder, har en skön stil helt enkelt!
    Tittar in till dig minst en gång per dag och det är alltid lika roligt!
    Må gott!

    SvaraRadera
  19. Så vackra bilder med mysiga saker ,trevlig o lagom text. Du finns i min blogglista.

    Ha en härlig vecka
    Kram Agneta

    SvaraRadera
  20. För ca 1,5 års sedan skulle vi ha Våsbasar i kyrkan. Då googlade jag lite för att få inspiration, då kom din blogg fram, sedan dess följer jag din blogg nästan varje dag. Känns som v har en del gemensamt;-)

    Monica

    SvaraRadera
  21. Hej!

    Jag kikar in här första gången idag och fastnade för dina fina bilder! Vilkrt vackert hem ni har!

    Kram!

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails