fredag 30 december 2011

Året som gått del ett....


Tjingeling.

Så var det dags för min årssammanfattning
här på bloggen.

Januari vill jag bara ha vår, och det visar
sej bilderna.
Mycket vårlökar.



Gamla lådor i alla former
gillar jag.




Februari, plockade in
gamla glasburkar i inredningen.
Denna `blomvas´älskar jag.




Mars, började jag min
äggtillverkning.
Dessa svarta blev början....






April
ägget har vi här.






Svart blev min nya
favoritfärg.


I Maj blev vår sovrumsrenovering
klar.



Plåtiga garderobsdörrar.




Juni
,uteplatsen är ett
favoritställe.
Fixar och grejar där.
Spraymålade svarta kaffekoppar.







Och detta får bli inlägget idag.
Resten av året kommer
nästa gång.

Vänsterjustera

9 kommentarer:

  1. Fina bilder, gillar särskilt dina trälådor :)
    Önskar dig ett gott nytt år!
    kram Tini

    SvaraRadera
  2. Härliga bilder på ett år som snart tar slut.
    Kram Mamma C

    SvaraRadera
  3. Oj, kändes som allt blev nytt för mig igen fastän jag följer din blogg. De svarta kopparna är utläckta och garderobsdörrarna wow
    Önskar dig ett gott nytt år!
    Kramar malin

    SvaraRadera
  4. Tack för det här året! Jag vill nu önskar dig ETT RIKTIGT GOTT NYTT ÅR 2012! Kram fr C

    SvaraRadera
  5. Dina små inslag av svart är jättefint, och så läckra muggar. Önskar dig och din familj ett riktigt GOTT NYTT ÅR!
    Varm kram
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  6. Önskar dej o de dina ett riktigt gott 2012!
    Så fina bilder, en del känns nya för mig också...Har t ex missat bilden av ert sovrum...Är det lastpallar som huvudgavel?! Så snyggt!
    Ha det bra o lev väl!
    Kram Lena

    SvaraRadera
  7. Hejsan!

    Så fina bilder du visar!
    Det är så kul att göra en tillbaka blick. Kommer ihåg många av dina bilder från året som gått!

    Ett GOTT NYTT ÅR önskar jag dig och familjen!

    Kramen Jenny

    SvaraRadera
  8. Njuter av dina vackra bilder.
    Gott Nytt År! Kram Kicki

    SvaraRadera
  9. Hihi.. nu kommenterar jag igen! Men åh vilket fantastiskt vacker hem du har!!

    kram Sofia

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails