fredag 15 mars 2013

Hallå igen!!!!






Medan jag funderar på bloggen vara eller 
inte vara,så dyker jag in en sväng igen.
Fredagen har gått i ett, med städning och lite 
påsk har kommit fram.

 


 Det är väl sej ganska likt sen sist, fast en del
förändringar:)
Tråkigt vore det annars, tycker jag.


 



 


 Är det så att någon saknar mina inlägg, så finns
jag ju på Instagram, där jag är Gronskog1.
Och där tittar jag in oftare.











Nu, mina vänner, tar vi helg här.
Fredagsmyset är på gång, och sen blir
det ledig härlig helg.
Ses igen.
Kram







3 kommentarer:

  1. Fina, härliga bilder... och på min blogg ligger likadana ägg och vilar sej...! Önskar dej en fin-fin helg! Kram...

    SvaraRadera
  2. Åhh den måste absolut VARA. Jag får så mycket inspiration från din blogg :))) Så fina bilder...riktig påskkänsla.

    Önskar dig en fin fin lördagkväll!

    SvaraRadera
  3. Ja du har en bra kamera, eller Du förstås är jätteduktig.
    Kom igen nu, det är toppen hos Dig.
    kram Hajan

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails