onsdag 14 september 2011










Tjingeling så här mitt i veckan.
Höststormarna viner,och man vill
vara inne och mysa,eller hur?


Har börjat plocka fram lite
ljusslingor, som
förhöjer höststämningen.




Ett gammalt stort bord och
udda stolar,är jag nu på jakt efter.
La ut vårt matsalsmöblemang på
Blocket,och det tog bara en kvart,
så var det sålt,så nu är det tomt där.
Tips mottages,gärna brunt slagbord.



Så här såg det ut innan.


Nu ska jag städa upp här lite,och
kanske baka något gott.
Ha det bäst.



5 kommentarer:

  1. Ja här regnar det och blåser.Så det blir en go innedag.Hoppas att du får tag i bord och stolar som du gillar.Ha en fin höstdag vännen.Kramar Rita ♥

    SvaraRadera
  2. Så fint med ljusslingan, ska allt göra en raid i ett källarförråd och se om jag har någon som lyser. Det är ju nu man vill ha mera ljus.
    Förstår att möbeln var lättsåld, kanske tar liite längre tid och hitta en ny. Hoppas du får napp.
    Kramar
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  3. Bra, nu påminner du mig om att jag borde gå och söka efter ljusslingor på vinden. Nu är det ju så mysigt att tända lite överallt.
    Hoppas att ni hittar ett nytt matsalsmöblemang!
    Kram Kicki

    SvaraRadera
  4. Hejsan...

    kika in till mig... jag har en sak till dig i min blogg...

    kramen Jenny

    SvaraRadera
  5. Hej!
    Ja nu är verkligen hösten här.. så nu är det bara att göra allt för ljuset o värmen och framförallt allt mys inomhus. Ljusslingan var verkligen superfin
    Kram Marie

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails