fredag 30 september 2011

Testing,testing......






Hej på fina fredagen.
Ja,då vi nu inte har något bord
än(och fler stolar också, för den
delen),så testade jag en gammal
dörr som bordsskiva.
Såg det på bild någonstans, med
glasskiva över.





Som den bohem jag är, så
gillar jag lite oorganiserat,
som detta.
Men dörren har fått flytta på sej,
och kanske, kanske kommer jag till
denna butiken på lördag,
och hittar `The table´.




Idag blir det hämtning av ett
helvitt blankt golv,
till en viss liten dams rum.
Som en skridskobana,
eller vad tror ni;)

Ha den allra, allra bästa
helgen,mina vänner.
Vänsterjustera
Vänsterjustera

12 kommentarer:

  1. Jag såg en gång ett fantastiskt vackert bord med en dörr som bordsskiva och glasskiva på. Tror att jag hade gjort ett sånt till oss om vi inte redan hade ett matbord :)
    Hoppas att du hittar det rätta bordet för er!
    Kram Kicki

    SvaraRadera
  2. Kul ideé med dörr till bord! Gillar också lite udda inredning..ha det gott kram Marie
    vitavidder.blogspot.com

    SvaraRadera
  3. mysigt med en bordskiva som bord....glasskiva låter bra..ha en härlig helg och hoppas du hittar the one i helgen....kramis semlan (mys och hemtrevnad@blogspot.com

    SvaraRadera
  4. Helt ljuvlig dörr... Ja vitt golv ligger på min önskelista men kommer nog inte att bi sant... Men skridskoplan... Hihi.. Bra benämning !
    Kraam
    Sanne

    SvaraRadera
  5. Guuu så snyggt det är!! jag gillar den lite "ruffigare" stil som du har fått till hemma hos er..kommer bli kanon med en glasskiva på!!

    ha nu en riktigt skön,och förhoppningsvis, varm helg!!

    Kramar ifrån Sanne

    SvaraRadera
  6. Hej!
    Jag har också sett på flera ställen att de har använt en gammal dörr till bord och det är snyggt tycker jag!!!
    Ska bli kul att se vad det blir för bord för er i slutänden.
    Ha en bra fredagkväll.
    Kram Anna

    SvaraRadera
  7. Så läckert med en gammal dörr som bordsskiva. Ha en superfin helg.
    Kram mamma C

    SvaraRadera
  8. Det är ingen dum idé att ha en dörr till bord, riktigt fint:)
    Kram Emma

    SvaraRadera
  9. Läckert annorlunda .. Tycker jag .. Visst ska man vara lite tokig ibland .. Inte ha det som alla andra .. Trevlig helg kram Jeanette. Kallebodalantliv

    SvaraRadera
  10. Jag gillar det som är lite "eget".... man kan ta till vara en massa med nya användningsområden...
    finns väl inga gränser... Njut av den fina sensommaren med fina höstlöv, ska ta in några i morgon, tack för inspirationen! Kram fr C

    SvaraRadera
  11. Ja men klart man kan!!
    Jag har gamla dörrar...närmare bestämt 3 stycken inne, å dom hänger INTE som dörrar, utan som Tavla faktiskt, vardagsrumsbord och prydnad!

    Dock inga spegeldörrar av den enkla anledningen att med 4 barn så funkar det liksom inte.
    Jag skulle putsa ihjäl mig..hihi
    och sen tycker min sambo det är lite kärringaktigt.

    Men det beror ju faktiskt på vad man ser under!!

    Jag vet att det kommer bli strålande fint!
    Kör på!

    SvaraRadera
  12. Hej vännen!
    Vilken snygg dörr! Jag gillade den där färgen så mycket! Har sett flera snygga huvudgavlar till sängar av gamla dörrar, det gillar jag också. Kul att kika in på Bazaar som du tipsade om, den var ny för mig. Kul!
    Kram på dig!
    Susanne

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails