fredag 23 januari 2015



Ibland tänker man liksom, att det är ju 
ganska roligt att blogga, och idag var
det så.

Lite tid fanns det också:)
Tänkte visa min nya datahörna ivårt
storarum, som blivit ganska så förändrat.
Från vitt och slitet parkettgolv till fortfarande, en del 
vita väggar, men en i blåaktig ton och ett golv
i blanksvart, som jag älskar.







Ja, det får nog bli det hela för idag.
Ska ju inte förta mej helt:)
bättre att börja lugnt.
ha det nice, om det nu fortfarande är nån
som tittar hit.

Kram

1 kommentar:

  1. Det verkar vara eller bli en härlig hörna. Det var länge sen jag var hos dig. Men just nu när jag över till bloggarna, poppade Du upp. Så roligt och välkommen ut på marknaden igen.
    Jag är ju den gamla tanten som har all tid i världen oc, kanske vi ses därh älskar min lilla blogg.
    härligt med fredag och På Spåret , kanske vi ses där

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails