tisdag 15 november 2011


Tjingeling vänner.
Jag håller på med tusen saker
samtidigt, som vanligt.
Det är mycket som jag vill
ha färdigt till första advent.

Tänkte att jag skulle ha en liten adventskalender
här på bloggen,med inspirationsinlägg
för varje dag, ifall det finns
intresse för det.Säg gärna vad ni
tycker.
Vad har ni att fixa med innan advent?
Till första advent, på söndagen så brukar vi ha vårt
drop-in-adventsmingel på , och det har jag
mycket att förbereda till.
Tänkte prova en massa nya
godsaker.



Äldste sonen fyller år första
advent, och fast han inte bor hemma
längre, så är det ju speciellt.
Den första advent, när han föddes,
är ju den allra bästa.

Passar på att puffa för tävlingen, än
finns det chans att vara med.

Nu önskar jag er den allra bästa helgen.

Kram




2 kommentarer:

  1. Jag skulle gärna titta på julinspiration i en adventskalender, bra idé, för vuxna tycker också det är kul med kalendrar.
    Kramar
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  2. Hejsan!

    Jaaa, klart att vi vill ha en adventskalender!! Spännande att få "öppna" luckor varje dag - och få lite inspiration!

    Adventstiden är en av de bästa tidena på året tycker jag! Tiden före jul är nästan bättre än själva julen.. Runt nyår brukar jag vara ganska mätt på jul och börjar nästan plocka bort allt pynt...

    Ha det gott!

    Kramen Jenny

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails