fredag 28 oktober 2011

På plats då....





Hej på er.
En riktigt gråmulen och dimmig
fredag är det här, men det
tar inte ner fredagshumöret,
tycker det är riktigt mysigt.




Bordet är på plats.
Vitmålat underrede och skivorna är
betsade och lackade.
Två iläggsskivor finns, så det kan bli stoort.
Älskar denna modellen, och någon gång i framtiden
kanske det blir vitt.


En del vet att jag har en förkärlek
för sådana här keramikfat.
Det lilla är ett nytt loppisfynd.




Olika stolar hade jag tänkt.
Om det blir just alla dessa tror
jag inte, men har det så
till dom rätta dyker upp.


Och här är lilla fotomodellen, som gärna är med på bild:)

Nu önskar jag er en härlig helg.
Ha det fredagsbäst.

Kram







4 kommentarer:

  1. Gillar ditt bord....snyggt med vita ben och svart skiva.

    Tycker precis som du att det här lite mulna och grådisiga väder bara är mysigt!
    Det är ju ganska varmt ändå....

    Ha en fin helg,
    Kram Anneli.

    SvaraRadera
  2. Jättesnyggt bord!
    En så´n rar liten fotomodell ni har.
    Ha en skön helg!
    Kram!

    SvaraRadera
  3. Hallojsan goding!!

    Jag älskar din stil av retro och udda stolar..såå himla hemtrevligt, personligt och varmt!!

    Må så gott!! Kramis sanne

    SvaraRadera
  4. Så charmigt det blev med udda stolar! Att ha iläggsskivor är ju perfekt - så att man får plats med alla nära och kära!

    kramen jenny

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails