fredag 29 oktober 2010

Fredagsbuketten......



........är till er,goda bloggvänner.
Tänk att det redan är en
härlig fredag igen,
tiden bara flyger iväg.



Har påbörjat ett nytt
projekt.
Medan maken håller på
med väggar i sovrummet,
så har jag kvistlackat taket
i vår hall nere.
Så idag börjar jag måla vitt där.
Ska bli roligt att få vitt och
fint även där.





Vad ska ni ha för er i helgen?
Här blir det kanske utflykt,
lite målningsarbete och pyssel.
Och i kväll,givetvis
myyyskväll med nåt gott.
Ha det bäst

Kram Anette





8 kommentarer:

  1. Det var en vacker bukett du fått till av det naturen fortfarande har att erbjuda. Jag saknar de vackra soliga frostmornarna, men vi kan ju inte välja. Ha ni en mysig fredag och helg!
    Kram Pia

    SvaraRadera
  2. Fin och lite annorlunda bukett.

    I helgen blir det lövkrattning och pyssel. Måste passa på nu när det ska bli plusgrader innan snön kommer.
    Ska nog baka lite också och ikväll blir det nog ett bandy besök

    Kram

    SvaraRadera
  3. Riktigt vacker höstbukett! Den här helgen ska jag förena nytta med nöje för jag ska på auktion imorgon det ska bli kul.
    Ha en fin helg!
    Kram Lena

    SvaraRadera
  4. Vilken läcker höstbukett.Idag ska jag pyssla lite och baka muffins till fikat i kväll och bara njuta.Älskar fredagar ♥ Önskar dej en mysig fredag Kram Rita ♥

    SvaraRadera
  5. Det var en fin bukett till helgen, det är så fina färger på det man hittar i skogen nu. Och ser en jättefin tjäder som kikar fram också.
    Den här helgen åker vi till min mamma, ska komma ihåg och kolla i hennes ÅretRunt.
    Ha en fin helg
    Kramar
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  6. Härlig höstfredagsbukett!
    Jag hoppas det blir fint väder i helgen. Då vill jag ut på långpromenad.
    Önskar dig en fin helg.
    Marita i Björkhagen

    SvaraRadera
  7. Så fin bukett!!!! Å ditt blocketfynd är så ståtligt och fint!
    Ha en härlig helg.
    Kram Agnetha

    SvaraRadera
  8. Hallojsan!

    Vilken ljuvlig bukett..en blandning av höst och den kommande advent!

    Har avklarat loppis, fika med god vän och shopping med dottern..resten av helgen skall jag njuta av att bara vara hemma!!

    Hoppas att du får en riktigt mysig helg!!

    Kraaaam Sanne!!

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails