söndag 22 augusti 2010


Tjenixen allra bästa
bloggvänner.
Nästan midnatt och alla i huset
sover utan jag.
Visst är det skönt med den
där stunden när det är tyst och
stilla,och man kan gå plocka
med lite av varje,
i lugn och ro.



Det värsta är bara att man
är så trött i morgon bitti,
men det kan det vara värt ibland.

Här har vi mest umgåtts i
helgen som varit.
Fått lite nya krafter inför veckan
som kommer,
och den är fullspäckad med
lite av varje.
Kan avslöja att en veckotidning
kommer hit och gör ett reportage,
liknande det i vår lokaltidning.
Spännande och nervöst.



I veckan poppar tunikan opp,
och till Gunilla som mejlade mej,
ett lite popurri på mina andra
tunikor kommer också.

Ha det bäst
Kram Anette



10 kommentarer:

  1. Spännande vecka du har framför dig!
    Hos dig möts man av fina och stämningsfulla bilder som alltid :)
    Önskar dig en fin dag! Kram Kicki

    SvaraRadera
  2. spännade med reportage Anette!
    kram M

    SvaraRadera
  3. Måste vara väldigt pirrigt och få besök av en tidning, och väldigt spännande och se hur dom jobbar proffsen.
    Lycka till, det blir helt säkert toppenbra.
    Kramar
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  4. Hallojsan!

    När jag är pigg..(efter en ledighet) är dessa timmar mina bästa också..nu snarkar jag för fullt vid den tiden :)

    Vad spännande med ett reportage..

    Ha en härlig, solig måndagskväll!!

    Kramis Sanne

    SvaraRadera
  5. Visst är det mysigt när det är tyst och stilla... känner igen mig, värdefulla stunder som behövs för att ladda batterierna på nytt!

    Spännande med reportage! Det kommer att bli sååå fint!

    Kramar till dig!

    Anna-Lena

    SvaraRadera
  6. Ville bara säga att din header är helt underbar!

    kram♥

    SvaraRadera
  7. Hejsan.

    Men vilken mysig blogg du har....kommer garanterat fortsätta följa dig.
    Väldigt fina foton.

    Blev nyfiken på din utlottning....

    Lycka till med reportaget i tidningen!

    Ha det fint,
    Kram Anneli.

    SvaraRadera
  8. Så spännande, både att få se dina fina tunikor o att få vara med i att reportage, det ser jag fram emot. Vackra bilder du visar o visst är det härligt med egen tid
    Kram
    Annelie

    SvaraRadera
  9. Åh vad roligt för dig och spännande med ett reportage till. Lycka till! Ditt hem är så vacker och du är så duktig med att gör det vackert omkring dig så det kommer att bli ett underbart reportage. Jag hoppas du talar om var vi kan ta del av det senare!
    Kram och ha det så gott!
    Raina

    SvaraRadera
  10. Har reportaget gjorts nu? Nyfiken ;)). De passade väl på att fotografera lite hos er också...
    Sköter du nån bebis också, då du skrev om bebismatning? Du har mer än fullt upp om dagarna förstår jag!
    Trevlig fortsättning på veckan!
    Kramis, Nicole

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails