söndag 4 juli 2010




Tjingeling igen.
Härlig helg har det varit,
med massa sol och värme.
Sånt gillar jag.




Här ser ni ena sidan på vårt
storarum.
Här stod tidigare chiffonjen
och gungstolen,
men det har fått flytta.




Detta blev så luftigt och bra,
förstår inte att jag inte
tänkt på det innan.
Har införskaffat nya
spetsvaxdukar i vitt,
både fint och praktiskt.




Den gammaldags Pionen
kommer från mina föräldrars
trädgård.
Fönstret är ett Blocket-fynd.
Skåpet på väggen har min
pappa snickrat ihop åt mej.






Resten får ni se en annan
dag.
Vad roligt att ni gillar min
tävling som kommer så
småningom.



Ha det bäst.

Kram Anette

8 kommentarer:

  1. Men jisse så snyggt det blev ser verkligen mysigt ut.
    Ha det gott!
    Kram Lena

    SvaraRadera
  2. Det är alltid roligt när mölerna hittar sin rätta plats.
    Så fint med pionen också!
    Kram Kicki

    SvaraRadera
  3. Vad mysigt det blev.Alltid lika skoj när man blir nöjd!!!!Önskar dej en kön och härlig dag vännen.Kramar Rita ♥

    SvaraRadera
  4. Hejsan
    Men oj så fruktansvärt vackert du har gjort där i ditt finrum.
    Verkligen fint, du är sååååååååååå duktig.
    Jag gillar den där kransen runt omkring din ljuskrona, ser läckert ut, och så de där stolskjolarna, så snyggt, fönstret och din fina pion.
    Alltihop så snyggt.
    Måste var härligt att få gå där i ditt finrum och njuta av det vackra.
    Historien var kul,om borren, gjorde samma med en skruvdragare, undrade varför den inte drog, ha,ha, så tokigt.
    Så klart vi är många som kommer att vara med dig i din tävling vännen.
    Ha det så bra.
    Kram Zara

    SvaraRadera
  5. Hej!
    Oh, ditt nya hemmaliv låter väldigt härligt! =) Här är de snart dags för semester...3 dar kvar nu bara. Man är så inställd på vila nu så man orkar knappt upp ur sängen. Lilla E frågar varje dag om hon har semester nu =) Snart....

    Va fiffigt med spetsvaxduk!!! Vart har du hittat de? De skulle jag behöva på mitt matbord!

    Hur gick de på loppisen fanns chiffonjen kvar till Lilla A? Man ska ju slå till bums, men jag är likadan! Väl hemma så kommer jag på hur bra grejen skulle vara!

    Spännande med en ommöblering! Jag hoppas att vi hinner att fixa hemma också i sommar. Jag drömmer ju om ett utbygge...vi får se!

    Må så gott, Kram Lina

    SvaraRadera
  6. Underbart rum du har! Njut nu i det underbara sommarvädret! Kram fr C

    SvaraRadera
  7. Vad fint du gjort!! Roligt att ändra om.
    Kram!!

    SvaraRadera
  8. Vilken fin header du gjort!
    Å så härligt i stora rummet! Stolarna med sina numrerade överdrag är jättefina och det gamla fönstret är jättecharmigt. För att inte tala om takkronan...Ja allt är ju jättefint!
    Hoppas det blir massor av sol denna helg också!

    Kram, Nicole

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails