torsdag 25 mars 2010

Färgklickar till helgen.....


Här kommer lite karamellfärgat,
passar bra till helgen,när det kanske
slinker ner en och annan
karamell.




Gillar att blanda starka färger,
lite folklore och bohem.
I kläder alltså:)
Det har blivit en del kläder ett
tag nu,men hoppas att jag snart
kan visa det nya flickrummet.
I morgon blir det inköp av vitfärg.
Målarprojekten hopar sej,en
imperialsäng står på tur,
och en tallrikshylla som
jag beställt av
My Lovely Things-Anna.

Må så gott i helgen.
Och njut av en och annan
karamell.

Kram Anette

8 kommentarer:

  1. Vilka söta handledsvärmare.Tycker oxå det är härligt med lite coola färger i kläder.Vad spännande att kanske få se bilder från flickummet Önska dej en mysig fredag.Vårkram Rita ♥

    SvaraRadera
  2. Så fina färger! Man blir glad bara av att titta på dina bilder!

    Hoppas du får en skön helg!
    Kram Outi

    SvaraRadera
  3. Vilka fina handledsvärmare du gjort.
    Visst är det skönt med lite starka färger nu när allt känns grått och trist, iaf är det så här hos mig. Idag skiner dock solen och termomertern står på +10 grader! Jippie!!

    Hoppas att du får en skön och solig helg, kramar Maria!

    SvaraRadera
  4. De var verkligen söta som karameller! Ha en skön fredag.Kram Kicki

    SvaraRadera
  5. hej!

    ååå så söta...ljuvlig färgkombination...

    Trevlig helgkram //Nilla

    SvaraRadera
  6. Jättefina, så härliga färger nu till påsk. Fina och ha både ute och inne. Har sett en tallrikshylla från Anna på en blogg, den var jättefin. Gissar att det är samma.
    Ha en mysig helg
    Stora kramen
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  7. Din blogg e ljuvlig!! Kommer besöka den ofta!!
    Ha en bra helg!!

    SvaraRadera
  8. Vilka vackra handledsvärmare du gjort! Jag tycker om båda varianterna! Armbandet som jag fick av dig använder jag nu som du också, jag tycker jättemycket om det.
    Hoppas ni orkar med alla målarprojekt nu, belöningen får man ju sen då det är klart! Här ska också målas de närmaste dagarna...

    Ha en fin helg!

    Kram, Nicole

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails