torsdag 13 september 2012




 

Hej alla söta fin vänner som
tittar in till mej.
Nu ska jag försöka hitta tillbaka till
bloggen igen, tänkte jag.
Har ju en massa idéer hela tiden.
En del som blir genomförda, en del som bara 
stannar i tankestadiet.
Pysslet idag, är ett som blev genomfört.



 


Köpte glasunderlägg billigt i Moheda,
och satte upp på väggen med 
dubbelhäftande tejp(och en liiten
spik, så det inte lossnar).
Snyggt, tycker jag!
 

Ni har väl kollat in Instagram,
det är så mycket inspiration, som man får direkt
i mobilen, flera gånger om dagen.
Kanon, tycker jag, som vill ha lite tips
då och då.
Kika in här bredvid, om ni vill kolla.


 Så här ser dom ut på baksidan.



 Lovar att återkomma snart igen.
 Ha det bra, allra bästa vänner.



4 kommentarer:

  1. Vad fint du har gjort.Blev kanon.ha nu en skön kväll.Kramar Rita ♥

    SvaraRadera
  2. Beundrar alla som har en massa härliga ideér hela tiden!
    Tycker aldrig att jag kommer på något nuförtiden................allt är ju redan påhittat.

    Snyggt blev det med dina underlägg.

    Kram Anneli

    SvaraRadera
  3. Alltså......vart får du alla sköna ideer ifrån?????;)))))Härligt kreativa människ.:)))))Kram Ulrika

    SvaraRadera
  4. Snyggt!! Här hittar man alltid mycket man vill fixa med hemma...
    Var det på den "berömda" loppisen i Moheda du handlade? Har funderat på att åka dit flera gånger men än så länge har det bara stannat vid tankar.
    kram j.

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails