fredag 13 april 2012

Ha en härlig helg!




Hej på er.
Här har det varit fullspäckad
vecka med kalas och annat kul.
Bakning har vi hunnit med, det är
inte alltid jag tar mej tid
till det.




Denna helgen har jag inga blommor
i vaserna, men grenarna som
jag plockat ute, börjar blomma.

Snygg svartvitgrå kudde, som min
mamma gjort, på stolen idag.


Min mamma är en fixare, precis som jag,
och duktig på mycket.
Dessa kuddar, har hon sålt en del av, bl.a
en turkos/svart/vit som är så snygg.


Och, till dem det berör:
Eventuella stavfel här på bloggen, är
i så fall misstag, och muspekaren som lämnar
efter sej små stänk, när man rör den,
vill jag ha, för att jag gillar den.
Om man inte gillar saker, kan man ju
helt enkelt titta på en annan
sida.

Ha en härlig helg, bästa
bloggvänner.

Kram



8 kommentarer:

  1. Jättesnygg kudde, hälsa mamma det. Ha en trevlig helg!

    SvaraRadera
  2. Flotte greiner i vasen :) Og så flink mamma du har - nydelig pute :)
    Ha ei fin helg og kos deg :)

    Klem Lisa <3

    SvaraRadera
  3. önskar dej en härlig helg... inspirerad av dina fina bilder!
    och bara så du vet, jag gillar din muspekare! :-)
    kram åsa

    SvaraRadera
  4. En snabb titt in till dig goa vän för att önska dig en fin helg. Hörs en annan dag!
    Kram Raina

    SvaraRadera
  5. Herre Gud vi gillar din Muspekare,Vilken fin kudde din mamma har gjort.Jättesnyggt,virkar hon dem,ser ut som maskor ?
    kram från gumman

    SvaraRadera
  6. Hej Anette!

    Tack för din fina hälsning!

    Ja det där med avundsjuka kan vara ganska svart... Och det är inte roligt när det tar sig sina olika uttryck...

    Du har en jättefin stil och små stavfel kan väl alla åstadkomma!
    Tråknissar att kommentera sånt!

    Blomstrande grenar passar verkligen in så här års!

    Skön fortsättning på helgen!

    Kram Mariette

    SvaraRadera
  7. Kudden är så fin!
    Och så vackert med kvistar!

    Ha en fin Söndag
    Kram
    Heléne

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails