tisdag 28 februari 2012



Hej igen!
Det blev en liten bloggpaus,
för jag fick lite annat att göra,
men nu är jag tillbaka.

Härlig vårdag idag, fåglarna kvittrar
och det är så ljust.

Lite nya kuddar i soffan,
ett par från HM home, och en
i silver som jag sytt.
Ville ha något riktigt glittrigt,
skulle egentligen vilja ha en med
paljetter också.


Mina loppade, svartsprayade ljusstakar.

Nu står det handling och middag
på schemat här, och ikväll ska
jag gå på ett litet föredrag
med bästa vännerna.
Det heter

`Varför har vi det inte bättre
när vi har det så bra´?

Det tål att tänkas på, eller hur?

Önskar er en finfin dag.


Kram




5 kommentarer:

  1. Vad vackra kuddar du har i soffan och ljusstakarna är så fina på bordet!
    Jag har läst en bok som heter just så, av Per Arne Dahl.
    Spännande att höra vad du tyckte om föredraget.
    Varma kramar till dig goa Anette!
    Raina

    SvaraRadera
  2. Vilken härlig kudde med nyckelpigan på! Vi fick riktigt ordentligt med snö på förmiddagen ,men nu är det + 5 grader och droppar från taket. Härligt med fåglarna som kvittrar!
    Kram Kicki

    SvaraRadera
  3. Hej! Ljuvlig bild...söta irisar....snygg kruka.Kramen från Maja

    SvaraRadera
  4. Hejsan!

    Låter som ett spännande föredrag.. Hoppas att ni fick ut massor av det!

    Så sött du har gjort på bordet! Nya kuddar är heller aldrig fel!

    kramen Jenny

    SvaraRadera
  5. Så snygga dina ljusstakar blev. Hoppas föredraget är kul.
    Kram Mamma C

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails