onsdag 30 december 2009

Årets sista dag....




Det allra bästa nya året
önskar jag er,alla goda bloggvänner
och andra som tittar in.




Med goda vännerna firar vi in det
nya året.




Tänk ändå vad detta året har gått fort.
Dagarna och veckorna rinner iväg,
och som det känns som om takten
ökar hela tiden.



Jag har aldrig gett ett nyårslöfte i
hela mitt liv,och tänker inte göra det
nu heller.




Men en sak ska jag göra,och det är att
ta vara på varje dag ännu mer
än vad jag har gjort tidigare.

Kramar till er på årets sista dag.

Och Gott Nytt År

Anette



18 kommentarer:

  1. Detsamma till dig!! Så ljuvlig dukning!
    Kram Malin

    SvaraRadera
  2. Hej vännen!
    Vilken ljuvlig dukning du har gjort!

    Du skriver sååå fint, särskilt slutklämmen! Ta vara på stunden det ska vi göra!!! Frågan är bara hur vi ska hinna med att blogga... hmmm Är så glad över att jag hittade till dig och glädjer mig åt att följa din fina blogg under nästa år.

    Ett riktigt Gott Nytt År önskar jag dig och din familj!


    Kramar Anna-Lena♥

    SvaraRadera
  3. Önskar Dig o De Dina Ett Gott Nytt År.... o lovar att besöka dig troget på din fina blogg...:) mycket inspiration o vackra bilder lockar.... vilken underbar dukning till festen du gjort... här blir det lungt i soffhörnet.... har nog taxijour kan jag tänka.... Kram Annika

    SvaraRadera
  4. Mycket bra, det ska jag försöka också. Hoppas ni får en fin kväll med vännerna. Tack för att du är en bra bloggvän, ser fram emot 2010. Önskar dig ett riktigt GOTT NYTT ÅR.
    Goa kramen
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  5. Vilken fin dukning. Jag önskar dig en riktigt trevlig kväll med vänner och ett Gott 2010!
    Kram Kicki

    SvaraRadera
  6. Vilken superhäftig dukning med det gamla fönstret!! Det har jag aldrig sett förr.
    Tack för bloggåret som varit och vi ses nästa år igen;)
    Gott Nytt År! Kram Cilla

    SvaraRadera
  7. Potatisgratängen står i ugnen och jag passar på att snoka runt hos er alla och vill passa på att önska ett GOTT NYTT ÅT!!!

    Ha en underbar dag/kväll/natt och var rädd om dig!!!

    Sista kramen på detta året skickar jag oxå med:)
    Marianne

    SvaraRadera
  8. Hoppas du får ett riktigt bra 2010!


    *♫•*¨*•.¸¸* GOTT NYTT ÅR! *¸¸.•*¨*•♫*

    Kram Maud

    SvaraRadera
  9. Vill önska dig ett otroligt gott nytt år.
    Kram Irene

    SvaraRadera
  10. Vilka vackra bilder och tänkvärda ord, som alltid...Hoppas att ni får en fin kväll och ett

    GOTT NYTT ÅR!

    Stora nyårskramen, Nicole

    PS. Jag brukar inte heller ge nyårslöften, skulle ändå inte orka gå på gympan nästa år ;).

    SvaraRadera
  11. Det ska jag oxå göra.Vilken underbar dukning.Gott nytt år.Ha en fin kväll vännen.Så hörs vi 2010.Varmkram Rita.

    SvaraRadera
  12. Hej Igen
    Jag måste titta in igen, för att berömma dig för dukningen, så hemskt vackert du har dukat, du är en sann konstnär.
    Viken originell och så fin ide med fönstret på bordet, hjärtan, och alltihopa, så mycket vackert.
    Kram Zara

    SvaraRadera
  13. Hej min vän! Jag skulle bara kika in och önska dig ett fint nytt år, och så såg jag alla härliga bilder och blev superinspirerad... Härligt!
    En stor vinterkram, jag ska också försöka tänka på att ta vara på dagarna. Du är så klok! :-)
    Susanne

    SvaraRadera
  14. Tack för din kommentar hos mig! Nu hittade jag ju en ny fin blogg att titta in hos!
    Vilka fina bilder! läckert med fönstret!

    Önskar dig ett härligt 2010!

    Kram kram!

    SvaraRadera
  15. Kikar in o önskar dig en God fortsättning på det nya året! Äntligen går vi mot rätt håll....Vilken vacker dukning du gjort och vilken rolig ide med fönstret! Ha en fortsatt trevlig nyårshelg! Kram Therese

    SvaraRadera
  16. Vill bara önska dig ett gott långt liv med familjen.

    Ha en skön kväll och tack bloggvärlden för att jag hittade dig här.

    /R

    SvaraRadera
  17. SÅ VACKER DUKNING,blir helt lugn inom mig. SÅ VACKERT!!!

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails