fredag 13 november 2009

Lite införpyssel....



Hej allra bästa bloggvänner.
Ja,nu har en del av lökarna blivit
planterade.
Mesta städningen är gjord,resten får
vi ta i morgon.




Fredagsmyset har infunnit sej,
goda revben och chokladpraliner,
en av mina laster.
I helgen ska det bli mer
införadvent-pyssel.




Det finns mer kvar i kassen som
jag berättade om i förra inlägget.




Jag klurar lite på årets
adventsljusstake,få se vad det blir.
Nu blir det mer fredagsmys.




Ha det bäst.

Kram Anette

20 kommentarer:

  1. Hej, raring!

    jo, nu är det bättre. Här sitter jag mitt i natten...går in till dig...och ser dessa ljuuuuvliga bilder. Och inspirationen börjar sprudla i hjärnans inspirationshörna. Tack vännen. Vilka vackra bilder.

    Trevlig helg


    Kram Inka

    SvaraRadera
  2. Så ljuvligt du har pyntat redan! Jag hoppas att de får in hyacinter till lillajul till vår lilla stad också!
    Ska bli spännande att se vad det blir för adventsljusstake och pyssel hos dig, du gör ju alltid så fina sakeer!
    Här blir det mest jobb över helgen, mycket med nätbutiken nu och så ska vi ställa till en julbutik/lagerbutik. Hoppas att vi kan vara lediga på söndag och pyssla lite i alla fall ;).
    Kramar, Nicole

    SvaraRadera
  3. Så fint du har gjort! Vackra stilleben! Själv sitter jag också och klurar på adventsstaken... tror det kanske blir två?? men det kan man väl ha??

    SvaraRadera
  4. Vad fint du har gjort.Korgarna med frukt i får man fråga var du hittat den.Den gillade jag.Jag ska ha två adventsljusstakar med blockljus siffror mossa och lite kanel stänger och torkade apelsinskivor tror jag kan bli gulligt.Ha en skön lördag vännen stora kramizen ~~~~~~RITA~~~~~.

    SvaraRadera
  5. Åh, vad fint du gjort! Verkligen vackert!
    Idag är tanken att jag skall göra julkort. Det blev inget med väninnan igår kväll.
    Kram!!

    SvaraRadera
  6. Jättefina bilder, det var ett vackert inför-pyssel. Så härligt att Hyacinterna kommit nu.
    Ha en bra lördag
    Goa kramen
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  7. Vackra arrangemang! Det grämer mej att hyacinterna är bannlysta hos oss pga allergier. Nåja, får njuta av bilder från er andra istället!
    Kram Cilla

    SvaraRadera
  8. Tack för din kommentar hos mig.
    Vilka fina bilder du visar.
    Kram Sofia

    SvaraRadera
  9. Visst är snön kvar!Här håller vintern sitt grepp om oss.
    Underbart tycker jag!!!!

    Underbara bilder!!

    Du är verkligen duktig på det.

    Fredags kvällen är alltid tröttsam för våra små.Min man han bär barnen sovande upp på övervåningen. En efter en.Fast det finns ju dom som protesterar i början.Vill ju sova idol!!!hihi......


    Ha en härlig Lördagskväll!!!

    För mig blir det att se Die hard 4.0

    Ha det gott min vän

    Kramis
    Heléne

    SvaraRadera
  10. vad fint du pyntat,kikade lite längre ner och såg vilka fina strutar du också gjort:)Jag funderar också på hur våran adventsljusstake ska se ut i år,vi får se....kram Eva

    SvaraRadera
  11. Å ser så mysigt ut, måste snart börja pyssla lite härhemma inför advent...väntar in den rätta känslan bara...eller snarare tiden för att pyssla :-)) Ha det bäst..kram kat

    SvaraRadera
  12. Här har det också pysslats lite inför julen men vila har det också blivit ( kände att jag behövde det) Ha en bra fortsättning på helgen!

    SvaraRadera
  13. Hej!

    VAd fint du har dekorerat. Gillar verkligen ställningen. En kompis till mig har en liknande som jag alltid beundrar när jag besöker henne. Man kan ju använda den på så många olika sätt. Idag ska jag bara ta det lugnt hemma. Kom inte så långt med städningen i går. Tur att det är mörkt, då syns det inte så mycket att det är ostädat, hihi...

    Kramar till dig från Anna-Lena♥

    SvaraRadera
  14. Fint du pysslar...och så fort som veckorna går så är ju julen snart här..... Kram fr C

    SvaraRadera
  15. Så mysigt med sånt härligt pyssel.
    Det är väl dags att börja snart, jobbar ju 1:a adventshelgen :(.

    Kram Mari

    SvaraRadera
  16. Oj så väldigt fint du har gjort!:)
    Kram Lallis

    SvaraRadera
  17. Åh, Jag bara njuter av dina vackra o inspirerande bilder! Jag säger bara : ÖGONGODIS!!!! Ha en fortsatt bra vecka! Kram Therese

    SvaraRadera
  18. Åå såå mysigt o stämningsfullt!! Vilka julkänslor man får nu!!!
    kram goa du!!!! Millis ♥

    SvaraRadera
  19. Hej Anette!

    Vad roligt att du hittade en fin klänning! Alltid extra kul när man får fynda till bra pris. Ang. min väst så var det inget lurv på framsidan av den utan den såg ut exakt som på bilden. Jag vet att de brukar kunna söka och se lagersaldo enligt ett nummer som står på klädesplaggens etikett och numret på västen är: 94223/170431 . Västen hittade jag på KappAhl. Lycka till med din jakt!

    Jag har nästan fått tag på en kjol men jag vågar inte ropa hej ännu!

    Kramar Anna-Lena♥

    SvaraRadera
  20. Hallojsan!

    Inför adventpyssel..låter spännande.. här ska det tas fram jullådor till helgen..är såå sugen på att börja med allt!!

    Ha det gottis!!

    Kraam Sanne..

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails